در شرايط رقابتي امروزي ، كشف نيازها و خواستههاي مشتريان و برآورده ساختنشان قبل از رقبا ، يك شرط اساسي موفقيت براي شركتها است . در زمينه نظريههاي رضايت مشتري ، كار جدي تحقيقاتي ، از اواسط دهه ١٩۷۰ در غرب (عمدتاً آمريكا ) ، شروع شده و در دهه ١٩۸۰، پايههاي اساسي نظري اين مقوله ، بنا شده است .
گسترش تکنولوژی آنلاین امروز آن چنان رقابتی ایجاد کرده که همه ی افراد درگیر در آن به دنبال راهی هستند تا بتوانند یک تجربه لذت بخش برای مشتری ارائه کنند و از این رقابت تنگاتنگ سربلند بیرون بیایند. نکته قابل توجه این است که شما نیاز دارید تا قدم به قدم و همواره برای تحقق این امر ، رضایت مشتری را مورد ارزیابی قرار دهید.
سنجش رضایت مشتری یکی از مهم ترین روش هایی است که با کمک آن می توان از عملکرد مطلوب کسب و کار خود اطمینان یافت و در جهت بهبود تجربه مشتری حرکت کرد . اما برای سنجش رضایت مشتری ابتدا باید بفهمیم که رضایت مشتری چیست؟ واقعیت این است که “رضایت مشتری همان احساسی مطلوبی است که مشتری را تشویق می کند تا باز هم به شما مراجعه نماید.”
واضح است که رضایت سنجی مشتریان و بهبود کسب و کار، بر همه امور مقدم است. به قول Peter Drucker، «چیزی که قابلیت سنجش نداشته باشد را نمی توان مدیریت کرد!»
در فروشگاه ابزار نجاری خوشبخت تمامی پرسنل در تلاشند که ارائه محصول و یا خدمات به بهترین شکل برای مشتری برآورده شود . بهتر است بدانید که فروشگاه ابزار نجاری خوشبخت در تلاش است که با افزایش رضایت مشتریان عزیز ، میزان وفاداری آنها را نسبت به فروشگاه را افزایش دهد که این خود متضمن دوام تعاملات مشتری با کسب و کارما خواهد بود.
آخرین دیدگاهها