پرسش های متداول
آیا فروشگاه ابزارنجاری خوشبخت فقط یک فروشگاه اینترنتی است؟
خیر، فروشگاه اینترنتی carpentertools زیر مجموعه فروشگاه ابزار فرود است که در کنار عرضه عمده محصولاتش به عاملیت های فروش سراسر کشور ، در راستای فروش بدون واسطه به مشتریان مصرف کننده ، فروشگاه فیزیکی و اینترنتی خود را تاسیس کرده است تا با رعایت حقوق مصرف کنندگان به عرضه انواع ابزارهای صنایع چوب بپردازد.
آیا برای خرید از فروشگاه ابزار نجاری خوشبخت نیاز به ایجاد حساب کاربری می باشد؟
خیر ، نیازی به ایجاد حساب کاربری نیست ، اما فروشگاه carpentertools ایجاد حساب کاربری را به تمامی مشتریان ، قبل از خرید پیشنهاد میکند . زیرا مشتریان با ایجاد حساب کاربری از ویژگیهای متمایزی برخوردار می شوید که از قبیل :
- به سادگی در کمترین زمان، اطلاعات خود را ویرایش کنید.
- از تاریخچه ی خرید های قبلی خود، مطلع شوید.
3.در زمان های خاص و مشخص شده، از کوپن های تخفیف بهره مند شوید.
4.تراکنش ها و پرداختی های خود را کنترل کنید .
ثبت شفارش
چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟
شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی carpentertools پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید .
آیا می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله، این امکان می تواند توسط کارشناسان فروشگاه انجام شود و بعد از اتمام ثبت سفارش ، تمامی توضیحات لازم و پیش فاکتور به خریداران ارسال میشود.
لطفا توجه داشته باشید که فروشگاه ابزار نجاری خوشبخت به دلیل تسریع در فرآیند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش ، پیشنهاد می کند که خریداران گرامی، محصولات مورد نظر خودشان را به صورت اینترنتی ثبت کنند.
آنلاین خرید کنید و در جریان تمام مراحل سفارش خود از ثبت تا ارسال ، قرار بگیرید!
آیا امکان تخفیف روی قیمتهای سایت وجود دارد؟
با توجه به اینکه قیمت گذاری کالاها در فروشگاه ابزار نجاری خوشبخت بر اساس حداقل حاشیه سود می باشد ، متاسفانه امکان هیچ تخفیفی بر روی قیمت های آن وجود ندارد.
آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
بله، مشتریانی که قصد خرید حضوری دارند میتوانند ابتدا سفارش خود را در سایت ثبت نمایند و پس از تماس با کارشناسان و هماهنگی های لازم برای تحویل حضوری تشریف آورند.
پرداخت سفارش
چگونه می توانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم؟
همه مشتریان عزیز می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند . همچنین جهت رفاه حال شما ، فروشگاه اینترنتی carpentertools امکان پرداخت در محل و امکان واریز کارت به کارت به شماره کارتهای اعلام شده در وب سایت را به وجود آورده است. برای اطلاعات بیشتر و دقیقتر لطفا به صفحه شیوههای پرداخت مراجعه کنید.
شما با هر روشی که دوست دارید میتوانید خرید کنید، اما ما خرید آنلاین را توصیه میکنیم !
آیا بعد از پرداخت نیاز است که تماس بگیرم؟
در شیوه پرداخت آنلاین نیازی به اطلاع رسانی نیست ، زیرا تمام مراحل تایید و پیگیری پرداخت توسط کارشناسان فروشگاه انجام می شود . ولی در روش پرداخت کارت به کارت و یا واریز به حساب نیاز به اطلاع رسانی به روش تماس تلفنی و ارسال عکس واریزی به شماره واتساپ فروشگاه است تا پرداخت وجه پس از اطلاع رسانی خریداران و همچنین تایید نهایی در فاکتور فروش ثبت و اعمال شود .
ارسال سفارش
آیا برای ارسال کالا هزینه حمل و نقل باید پرداخت کنیم؟
اگر در فاکتور هزینه ارسال قید شده باشد بله باید هزینه حمل و نفل پرداخت شود .
پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول می کشد به دستم برسد؟
زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و نحوه تحویل سفارش متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به صفحه شیوه های ارسال مراجعه نمایید.
هزینه ارسال چگونه محاسبه می شود؟
هزینه ارسال با توجه به محل تحویل و به نوع محصول و همچنین روش ارسال مرتبط است که به صورت دقیق در فرم سبد خرید به اطلاع مشتریان می رسد و در جمع مبلغ کل فاکتور محاسبه می شود.
بعد از ثبت سفارش چقدر زمان می برد تا محصول به دست من برسد؟
از زمان ثبت سفارش تا تحویل جلو درب منزل حدود 2 روز کاری زمان می برد .
خدمات پس از فروش
برای انتخاب و خرید نیاز به مشاوره دارم ، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک شود؟
بله ، فروشگاه carpentertools این امکان را برای خریداران ایجاد کرده است که با تماس تلفنی ( شماره های درج شده در وبسایت ) و یا مراجعه حضوری به دفتر فروش ( نشانی درج شده در وبسایت ) ، بتوانند به صورت مستقیم با کارشناسان فروشگاه ارتباط برقرار کنند .
آیا می توانم کالای خود را در هنگام تحویل، باز و رویت نمایم؟
بله، غیر از موارد خاص که در برگ رسید تحویل کالا، قید می گردد ، مشتریان محترم موظف هستند در تمام موارد ، کالا را تحویل ظاهری بگیرند، یعنی پس از تسویه مبلغ فاکتور، ابتدا می بایست کالای خود را از نظر ظاهری بررسی می نمایند و سپس رسید تحویل کالا بصورت صحیح و سالم را امضاء نمایند.
چگونه میتوانم سفارش خود را لغو کنم؟
برای لغو سفارش با واحد پشتیبانی تماس بگیرید ، همکاران ما راهنماییها و اقدامات لازم برای انجام درخواست شما را در دستور کار خود قرار میدهند.
تا چند روز امکان بازگرداندن کالا وجود دارد؟
شما ۷ روز فرصت دارید که کالای تحویل گرفته شده را بازگردانید . در صورتی که از ۷ روز بیشتر شود به هیچ عنوان امکان تحویل کالا توسط فروشگاه وجود ندارد.
چه مواردی شامل گارانتی محصولات فروشگاه carpentertools می باشد؟
هر اشکال و موردی که در آن خطای انسانی دخالتی نداشته باشد شامل گارانتی فروشگاه حساب شده و توسط کارشناسان ما بررسی میشود .
مدت زمان گارانتی هر محصول را از کجا متوجه بشم؟
مدت زمان گارانتی ها در مشخصات محصولات ذکر شده است .
اگر محصولی که به دستم رسیده است با تصاویر سایت مغایرت داشت، باید چه اقدامی کنم؟
با شماره های فروشگاه که در بخش ” تماس با ما ” درج شده است ، تماس حاصل نمایید تا در اولین زمان نسبت به رفع مشکل اقدام شود
آخرین دیدگاهها